Puncus

30 ápr
*
Mondhatnám akár azt is: a punci a világ közepe! Méghozzá nagyon klassz kis közepe, mert forró, meg nedves, és néha olyan, mint a Bermuda háromszög – mert szépen magába szippant.
Nem tehetek róla, de nekem legjobban a borotvált puncik tetszenek.
Van az a mondás, hogy mindenki magából indul ki, és én – ha magamból indulok ki, azonnal érzem, milyen NAGYON finom dolog az, ha egy nyelv kényezteti a puncimat.
Mivel alapból nem nagyon születünk szőrtelenkének, ezért voltak idők, hogy az én puncim sem volt ilyen kis csupasz mint most. De mivel nagy – vagy még annál is nagyobb orál-rajongó vagyok – rá kellett jönnöm, hogy nincs annál izgatóbb, mint amikor az a bizonyos nyelv a puncim abszolút csupasz bőréhez ér.
Úgyhogy most még vagy száz évig nem szeretnék lemondani erről a páratlan érzésről.
*
*
Hmm, ez megint Eve Angel, amint éppen puncit kóstol! Különben ha rossz passzban vagyok, mert mondjuk animal filmet kellett látnom, vagy valami extra undorító anyagot, gyorsan keresek magamnak valami ínycsiklandó leszbit. Attól elég gyorsan helyreáll a normál szex-működésem.
Érdekes, bár imádok csajos akciókat nézegetni, ha írnom kell hozzá egy szöveget, azonnal lebénulok. Ez nem tudom mitől van…
*
*
A következő dolog, ami őrülten tetszik, az ujjazás. Vice-versa isteniiiii!
Remélem már mindannyian próbáltátok azt a páratlan érzést, milyen belesüllyeszteni az ujjatokat egy forró punciba. Mert egy punci belülről – hát az olyan, mint a pokol legforróbb bugyrai. Pulzál és lüktet, és körülvesz, szorít, aztán szinte kilök magából.
*
*
Ugyanez popsiba szintén olyan fini. Szerintem az análszexet azok találták ki, akik egyszerre imádták nézni magát a dugást, plusz a puncit nagytotálban.
*
*
Ja, ez Nikky Blond popsija. Azért választottam ki ide, mert mindig nagyon tetszett, hogy a popsija szinte egy völgyet formáz, amibe szépen bele lehet spriccelni. Az egész csaj amúgy is annyira hajlékony, mint egy guminő… A feneke pedig csontos, nem kerek egyáltalán…
*
*
És ez már Nikky Rider, egy hatalmas dákóval a hátsó bejáratában. Nemrég tudtam csak meg, hogy az öklözéstől sem esik kétségbe… ez kőkemény dolog. És bevallom, ez már nem tartozik a kedvenceim közé. Nézni sem- csinálni meg végképp nem.
*
*
Iszonyat konzervatív vagyok, mi?
Záróakkordként egyik barátnőm, Móni puncija következik. Egy Privát Partyn kattintottam el róla ezt a képet, szerintem észre sem vette.
Nem erre mondják, hogy olyan tenyérbeillő? Tényleg olyan, mint egy kagylócska, ami csak arra vár, hogy felnyisd…
*
*
És most ti jöttök! Nektek milyen puncik tetszenek?
Milyen kár, hogy ti nem tudtok fotókat feltölteni a blogomba… de ha van kedvetek, küldjétek el nekem e-mailben a képeket, és a következő bejegyzésemet a ti favorit puncijaitoknak szentelem ;)

3 hozzászólás to “Puncus”

  1. Mithras 2009. május 2. Szombat at 11:55 de. #

    Szia Wally!Nekem például a sajtburger-puncik jönnek be. Azok, amelyek úgy néznek ki, mintha két összefordított zsemléből állnának. Nagyon imádom a frissen borotvált puncit nyalni. Annyira jó, amikor finoman hozzáér a nyelvem a bársonyos bőrhöz, és közben érzem a nőn, hogy az egész testében remeg, mert annyira kívánja, hogy végre elkezdjem nyalni a csiklóját. Csodálatos érzés, amikor belefúrhatom az egész arcomat a punciba és szürcsölhetem azt az isteni nektárt, ami ilyenkor forrón tör elő a női test legszentebb szentségéből. Számomra ez a legfelemelőbb érzés a világon.Egyébként a te puncid is nagyon szép. Sőt! Az egyik legszebb.

  2. Wally 2009. május 3. Vasárnap at 11:14 du. #

    Hú, azt olyan szépen mondtad, hogy szerintem mindenkinek azonnal nagy kedve támadt punciba fúrni az arcát…Ez az utolsó fotó, amit mellékeltem a bejegyzéshez, az is olyan sajtburgeres punci – nem?

  3. Mithras 2009. május 4. Hétfő at 4:34 du. #

    Szia Wally!Dupla-sajtburger :-)De amúgy nagyon szép!

Hozzászólás

Követés

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

